Gezamenlijke inkoopkalender

Wij willen stichtingen de mogelijkheid bieden om, naast individueel een aanbesteding uit te voeren, ook met andere stichtingen een aanbesteding te doorlopen.

Door samen op te trekken bij het uitvoeren van Europese aanbestedingen kunnen een aantal belangrijke inkoopvoordelen worden behaald:

  • Als deelnemer aan een gezamenlijke aanbesteding ben je per stichting minder kwijt voor de begeleiding.
  • Door samen te werken kunnen deelnemers van elkaar leren, dit leidt tot een betere specificatie.
  • Hoe beter de specificatie, des te beter het eindresultaat.
  • Door het uitbrengen van de gezamenlijke behoefte ben je voor de markt een veel interessantere partij, het vergroot de inkoopkracht.
  • Door te werken met percelen, krijgt iedere stichting zijn eigen individuele overeenkomst.
  • Hierdoor zijn per stichting ook nuances aan te brengen in de uitvraag en de overeenkomst, voor zover dit gewenst is.

Wil een stichting toch liever alleen een aanbesteding doen, dan is dit uiteraard mogelijk. Ook dit heeft voordelen:

  • Volledige controle over de planning.
  • Meer betrokkenheid vanuit de stichting.
  • Soms ook onder de aanbestedingsdrempel mogelijk.
  • Doorgaans kortere doorlooptijd.
  • Minder kans op overspecificatie.
  • Productgroepen die niet of pas later in de kalender staan kunnen eerder, later of direct worden opgepakt.
KwartaalProductgroepIngangsdatum overeenkomst vanafAantal deelnemers (maximaal 4)Aanmelden vóór
Q1 2021Multifunctionals2022-01-01Vol
Q1 2021Multifunctionals2022-01-01Vol
Q1 2021Onderhoud2022-01-01Vol
Q1 2021Zonnepanelen2021-08-01Vol
Q2 2021Multifunctionals2022-01-01Nog 3 plekken beschikbaar2021-04-01
Q2 2021Leermiddelen2022-01-01Vol
Q2 2021Schoonmaak2022-01-01Vol
Q3 2021Uitzendbureau & payrolling2022-03-01Nog 2 plekken beschikbaar2021-04-01
Q3 2021Meubilair2022-03-01Nog 2 plekken beschikbaar2021-06-01
Q3 2021Schoonmaak2022-06-01Nog 2 plekken beschikbaar2021-08-01
Q4 2021Leermiddelen2022-06-01Nog 4 plekken beschikbaar2021-09-01

Aanvraagformulier